AndraFliegl
CLG Dolly
Andra
Fliegl
CLG Dolly
fast pris exklusive moms
34 450 €
Skick
Ny
Plats
Triptis 

Visa bilder
Visa karta
Pris och plats
fast pris exklusive moms
34 450 €
- Säljarens plats:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Tyskland
Ring
Tekniska detaljer
- Axelkonfiguration:
- 2 axlar
- Totalvikt:
- 13 400 kg
- Tomvikt:
- 2 100 kg
- Maximal lastvikt:
- 11 300 kg
- Däcksstorlek:
- 275/70 r 22,5
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A826-5395
- Referensnr.:
- 20589773
- Senast uppdaterad:
- den 2024.10.22
Beskrivning
Ytterligare information
Chassi centralaxlad släpvagn
Credpfxji Rizxe Ab Teh
Finkornstål, svetsad konstruktion
Sadelkoppling, fabrikat enligt vårt val för 2 vändskivor, med kulsvängkrans, max stoppvinkel 20°
Stöd vid dragbalk och fram på dolly
Hjulklossar med hållare
Underkörningsskydd i stål
Halvskalsstänkskärmar
Kopplingsanordning centralaxlad släpvagn
CLG underkopplings-dragbalk med godkända 50 mm dragögla till dolly samt till lastbil, inklusive dragbalklåsning på lastbilen!
Axlar+Fjädring
BPW skivbromsaxlar
Luftfjädring
För Swap Train-utförande standard, sänkt sadelhöjd ca 1100 mm, höjd sadelhöjd ca 1280 mm, uppsattelhöjd ca 1140 mm.
Bromssystem
2-lednings tryckluftsbromssystem. Färgad kabeldragning för enkel service.
Fjädermagasinsparkeringsbroms
2 förväxlingssäkra kopplingshuvuden fram med anslutningsledningar till lastbil,
2 förväxlingssäkra kopplingshuvuden med spiralkablar till semitrailer
EBS, elektroniskt bromssystem med EBS-kontakt fram med anslutningskabel,
EBS spiralkablar till semitrailer
Observera: Släpenheten får endast dras av dragfordon som säkerställer att ABS-systemet fungerar!
Med lyft & sänkning, ECAS, via lastbilsstyrning, ECAS CAN 2-buss behövs i lastbilen.
Utan ECAS CAN 2-buss i lastbilen krävs extra manöverpanel i lastbilen (ingår ej i leveransen):
Elinstallation med fördraget kabel och kopplingsdosa. Manövrering via 15-polig kontakt, stift 11 och 15, för 2 x 7-polig kontakt stift 7 och 5. Obs! Denna version måste tekniskt godkännas tillsammans med semitrailern, sannolikt kan dollyn och semitrailern endast höjas och sänkas tillsammans. Om detta tekniskt inte är möjligt sker manövrering via WABCO eTASC med hållfunktion i sänkt läge + auto-reset-funktion (ingen ström från lastbil krävs).
Ytterligare manövrering på fordonet via WABCO eTASC + hållfunktion i sänkt läge + auto-reset-funktion (ingen ström från lastbil krävs).
Fordonets körstabilitetssystem
ECAS endast i kombination med WABCO EBS möjlig.
Axelbelastningsigenkänning via EBS Can-bus-signal för visning via display i förarhytten, lastbil måste vara förberedd, ej för lastbilsinstallation (ingen certifierad våg).
Bromslösningsfunktion från lastbilen (via knapp) på PIN 14 samt extra knapp på fordonet vid lyft & sänkningsventil, för att lossa bromsen när ekipaget är hopkopplat, EBS-strömförsörjning måste vara säkerställd!
Med CAN-router
Hjul och däck
275/70 R 22,5, fabrikat enligt tillverkarens val
Stålfälgar, silver från fabrik
Elinstallation
24 volt, flerkammar-bakljus, sidomonterad gul LED-belysning
Sidomonterad gul LED-belysning som blinkar med blinkers
2 vita positionsljus fram i LED
2 vit/röda spårhållningsljus bak
2 x 7-poliga förväxlingssäkra kontakter fram, med anslutningskabel,
2 x 7-poliga förväxlingssäkra kontakter med spiralkablar till semitrailer
Kabel och kontakt/eller uttag för backkamerasystem, beroende på fordonstyp
Driftinformation
Obs! Lång lastbil-lagstiftning gäller! Observera det aktuellt tillåtna väg- och routenätet!
Dragfordonet måste vara på fabriken i Triptis ca en vecka för anpassning av dragbalk!
Följ CLG rekommendation enligt bilaga. Obligatoriskt före order: Alla relevanta mått och dimensioner enligt Fliegl CLG blankett (se bilaga) ska lämnas. Planerad sadelhöjd på semitrailern måste vara känd. Fliegl Fahrzeugbau tar inget ansvar för felaktiga mått eller körbarhet.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Chassi centralaxlad släpvagn
Credpfxji Rizxe Ab Teh
Finkornstål, svetsad konstruktion
Sadelkoppling, fabrikat enligt vårt val för 2 vändskivor, med kulsvängkrans, max stoppvinkel 20°
Stöd vid dragbalk och fram på dolly
Hjulklossar med hållare
Underkörningsskydd i stål
Halvskalsstänkskärmar
Kopplingsanordning centralaxlad släpvagn
CLG underkopplings-dragbalk med godkända 50 mm dragögla till dolly samt till lastbil, inklusive dragbalklåsning på lastbilen!
Axlar+Fjädring
BPW skivbromsaxlar
Luftfjädring
För Swap Train-utförande standard, sänkt sadelhöjd ca 1100 mm, höjd sadelhöjd ca 1280 mm, uppsattelhöjd ca 1140 mm.
Bromssystem
2-lednings tryckluftsbromssystem. Färgad kabeldragning för enkel service.
Fjädermagasinsparkeringsbroms
2 förväxlingssäkra kopplingshuvuden fram med anslutningsledningar till lastbil,
2 förväxlingssäkra kopplingshuvuden med spiralkablar till semitrailer
EBS, elektroniskt bromssystem med EBS-kontakt fram med anslutningskabel,
EBS spiralkablar till semitrailer
Observera: Släpenheten får endast dras av dragfordon som säkerställer att ABS-systemet fungerar!
Med lyft & sänkning, ECAS, via lastbilsstyrning, ECAS CAN 2-buss behövs i lastbilen.
Utan ECAS CAN 2-buss i lastbilen krävs extra manöverpanel i lastbilen (ingår ej i leveransen):
Elinstallation med fördraget kabel och kopplingsdosa. Manövrering via 15-polig kontakt, stift 11 och 15, för 2 x 7-polig kontakt stift 7 och 5. Obs! Denna version måste tekniskt godkännas tillsammans med semitrailern, sannolikt kan dollyn och semitrailern endast höjas och sänkas tillsammans. Om detta tekniskt inte är möjligt sker manövrering via WABCO eTASC med hållfunktion i sänkt läge + auto-reset-funktion (ingen ström från lastbil krävs).
Ytterligare manövrering på fordonet via WABCO eTASC + hållfunktion i sänkt läge + auto-reset-funktion (ingen ström från lastbil krävs).
Fordonets körstabilitetssystem
ECAS endast i kombination med WABCO EBS möjlig.
Axelbelastningsigenkänning via EBS Can-bus-signal för visning via display i förarhytten, lastbil måste vara förberedd, ej för lastbilsinstallation (ingen certifierad våg).
Bromslösningsfunktion från lastbilen (via knapp) på PIN 14 samt extra knapp på fordonet vid lyft & sänkningsventil, för att lossa bromsen när ekipaget är hopkopplat, EBS-strömförsörjning måste vara säkerställd!
Med CAN-router
Hjul och däck
275/70 R 22,5, fabrikat enligt tillverkarens val
Stålfälgar, silver från fabrik
Elinstallation
24 volt, flerkammar-bakljus, sidomonterad gul LED-belysning
Sidomonterad gul LED-belysning som blinkar med blinkers
2 vita positionsljus fram i LED
2 vit/röda spårhållningsljus bak
2 x 7-poliga förväxlingssäkra kontakter fram, med anslutningskabel,
2 x 7-poliga förväxlingssäkra kontakter med spiralkablar till semitrailer
Kabel och kontakt/eller uttag för backkamerasystem, beroende på fordonstyp
Driftinformation
Obs! Lång lastbil-lagstiftning gäller! Observera det aktuellt tillåtna väg- och routenätet!
Dragfordonet måste vara på fabriken i Triptis ca en vecka för anpassning av dragbalk!
Följ CLG rekommendation enligt bilaga. Obligatoriskt före order: Alla relevanta mått och dimensioner enligt Fliegl CLG blankett (se bilaga) ska lämnas. Planerad sadelhöjd på semitrailern måste vara känd. Fliegl Fahrzeugbau tar inget ansvar för felaktiga mått eller körbarhet.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2006
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 36482... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons

1 254 km
Dolly
FlieglDolly CLG 2-Axle Disc Brakes / German Brief!
FlieglDolly CLG 2-Axle Disc Brakes / German Brief!
småannons

1 254 km
Dolly
FlieglDolly CLG 2-Axle Disc Brakes / German Brief!
FlieglDolly CLG 2-Axle Disc Brakes / German Brief!
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått