AndraFliegl
SDS 380 für 20 Fuß light mit 725 mm Überhang
Andra
Fliegl
SDS 380 für 20 Fuß light mit 725 mm Überhang
fast pris exklusive moms
26 450 €
Skick
Ny
Plats
Triptis 

Visa bilder
Visa karta
Pris och plats
fast pris exklusive moms
26 450 €
- Säljarens plats:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Tyskland
Ring
Tekniska detaljer
- Totalvikt:
- 38 kg
- Tomvikt:
- 3 kg
- Maximal lastvikt:
- 34 kg
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Däcksstorlek:
- 385/65 r22.5
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A826-5320
- Referensnr.:
- 20590002
- Senast uppdaterad:
- den 2024.10.22
Beskrivning
Ytterligare information
Chassi för containertrailer
Svetsad konstruktion i finkornsstål, sadelplatta med utbytbar kingpin (2”)
Containerupptagning:
1x 20-fots centralt (eller växelflakbehållare 7,15 / 7,45), ej fällbar i framkant, containerlåsens vridstift i förlängd version
24 tons 2-växlad stödvinsch, enkel sidodrift, rak bottenplatta, utan kompensationsfunktion
2 hjulklossar med hållare
Sidoskyddsanordning
Dcjdpoi Rixkjfx Aa Ssn
Underrunsskydd av aluminium
Halvskärmar
Med EG-godkända stänkskydd
Uppsamlingstråg av rostfritt stål med 1 1/4” avloppsrör + 1 1/4” avstängningsventil, inkl. droppplåt, perforerade trappsteg ca 400 mm breda, vänster + höger mellan dropptråg och längsbalk
4 slangrännor ca 4500 mm långa (slanglåda) för rör: 2 x DN 200 ytterst + 2 x DN 160 centrerat, bakre slanglåda (rostfritt stål) 300 mm djup, stänkvattenskyddad, lock (rostfritt) med gummitätning runt om, dräneringshål på lägsta punkt, därefter utan lock på slangrören
1 jordningsplåt av rostfritt stål bak till höger på ramen, med internationell jordningsdekaler på ramen
Instegsteg bak höger på underrunsskyddet, uppe till höger vid huvudbalk, trappsteg ca 260 mm långt och 300 mm brett
Axlar och fjädring
SAF skivbromsaxlar
Laseruppmätt axel/chassi för minskat däckslitage och bränsleförbrukning
Axelavstånd förskjutet (kombitrafik) upp till 44 tons totalvikt
Luftfjädring
Första axel är automatisk lyftaxel, inklusive tvångssänkning och startassistans, aktivering via 3x bromsning (startassistans fungerar upp till 30% axellastsöverskridning och maxhastighet på 25 km/h)
Bromssystem
2-ledad tryckluftsbroms
Färgkodad rördragning för enkel service
Fjäderkraftparkeringsbroms
2 förväxlingsskyddade kopplingshuvuden fram, utan anslutningsledning
EBS, elektroniskt bromssystem med EBS-uttag fram, utan anslutningskabel
Obs: Släpet får endast dras av dragfordon som säkerställer ABS-funktion!
Utrustad med höj-/sänkventil
Fordonsstabilitetssystem
Axelbelastningsdetektering via EBS-Canbus-signal för visning på förardisplay, lastbil måste vara förberedd, ingen installation i lastbil (ingen verifierad våg)
Hjul och däck
385/65 R22.5, märke enligt tillverkarens val
Stålfälgar, silver
El
24 volt, flerfärgskammarlyktor, sidomarkeringslampor LED gul
2 vita positionsljus fram
2 vit/röda konturmarkeringar bak
1x 15-polig kontakt fram, utan kabel
Bruksanvisningar
Angiven totalvikt är tekniskt möjlig, den faktiska totalvikten kan vara lägre beroende på lastens viktfördelning och lagstadgade axel- och kopplingsbelastningar. (Felaktig lastfördelning kan ge negativ köregenskap)
Endast 20’ tankcontainrar enligt ISO 668 och särskilt ISO 1496-3 får lastas! Tankcontainrarna måste ha 'End-load-transfer areas' (slutbalkslastöverföringsområden).
Registreringsland/skyltar
Tyskland
Typgodkännande enligt EG 2007/46
24/7 Service Hotline
Förberedd för enkel rad registreringshållare
Varningsskylt enligt ECE-70
ADR-godkännande enligt 9.1.1.2 i ADR, EX/II, EX/III / Registreringsintyg för fordon för transport av vissa farliga ämnen (ex. B3), med varningsskylt bak, ej giltig för ämnen enligt UN 0331 och 0332 (explosivämnen B-E)
Konturmarkering med reflextejp
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Chassi för containertrailer
Svetsad konstruktion i finkornsstål, sadelplatta med utbytbar kingpin (2”)
Containerupptagning:
1x 20-fots centralt (eller växelflakbehållare 7,15 / 7,45), ej fällbar i framkant, containerlåsens vridstift i förlängd version
24 tons 2-växlad stödvinsch, enkel sidodrift, rak bottenplatta, utan kompensationsfunktion
2 hjulklossar med hållare
Sidoskyddsanordning
Dcjdpoi Rixkjfx Aa Ssn
Underrunsskydd av aluminium
Halvskärmar
Med EG-godkända stänkskydd
Uppsamlingstråg av rostfritt stål med 1 1/4” avloppsrör + 1 1/4” avstängningsventil, inkl. droppplåt, perforerade trappsteg ca 400 mm breda, vänster + höger mellan dropptråg och längsbalk
4 slangrännor ca 4500 mm långa (slanglåda) för rör: 2 x DN 200 ytterst + 2 x DN 160 centrerat, bakre slanglåda (rostfritt stål) 300 mm djup, stänkvattenskyddad, lock (rostfritt) med gummitätning runt om, dräneringshål på lägsta punkt, därefter utan lock på slangrören
1 jordningsplåt av rostfritt stål bak till höger på ramen, med internationell jordningsdekaler på ramen
Instegsteg bak höger på underrunsskyddet, uppe till höger vid huvudbalk, trappsteg ca 260 mm långt och 300 mm brett
Axlar och fjädring
SAF skivbromsaxlar
Laseruppmätt axel/chassi för minskat däckslitage och bränsleförbrukning
Axelavstånd förskjutet (kombitrafik) upp till 44 tons totalvikt
Luftfjädring
Första axel är automatisk lyftaxel, inklusive tvångssänkning och startassistans, aktivering via 3x bromsning (startassistans fungerar upp till 30% axellastsöverskridning och maxhastighet på 25 km/h)
Bromssystem
2-ledad tryckluftsbroms
Färgkodad rördragning för enkel service
Fjäderkraftparkeringsbroms
2 förväxlingsskyddade kopplingshuvuden fram, utan anslutningsledning
EBS, elektroniskt bromssystem med EBS-uttag fram, utan anslutningskabel
Obs: Släpet får endast dras av dragfordon som säkerställer ABS-funktion!
Utrustad med höj-/sänkventil
Fordonsstabilitetssystem
Axelbelastningsdetektering via EBS-Canbus-signal för visning på förardisplay, lastbil måste vara förberedd, ingen installation i lastbil (ingen verifierad våg)
Hjul och däck
385/65 R22.5, märke enligt tillverkarens val
Stålfälgar, silver
El
24 volt, flerfärgskammarlyktor, sidomarkeringslampor LED gul
2 vita positionsljus fram
2 vit/röda konturmarkeringar bak
1x 15-polig kontakt fram, utan kabel
Bruksanvisningar
Angiven totalvikt är tekniskt möjlig, den faktiska totalvikten kan vara lägre beroende på lastens viktfördelning och lagstadgade axel- och kopplingsbelastningar. (Felaktig lastfördelning kan ge negativ köregenskap)
Endast 20’ tankcontainrar enligt ISO 668 och särskilt ISO 1496-3 får lastas! Tankcontainrarna måste ha 'End-load-transfer areas' (slutbalkslastöverföringsområden).
Registreringsland/skyltar
Tyskland
Typgodkännande enligt EG 2007/46
24/7 Service Hotline
Förberedd för enkel rad registreringshållare
Varningsskylt enligt ECE-70
ADR-godkännande enligt 9.1.1.2 i ADR, EX/II, EX/III / Registreringsintyg för fordon för transport av vissa farliga ämnen (ex. B3), med varningsskylt bak, ej giltig för ämnen enligt UN 0331 och 0332 (explosivämnen B-E)
Konturmarkering med reflextejp
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2006
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 36482... annonser
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått