Arbetsplattform semitrailerFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Arbetsplattform semitrailer
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Skick
Ny
Plats
Essen 

Visa bilder
Visa karta
Uppgifter om maskinen
Pris och plats
- Säljarens plats:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Tyskland

Ring
Tekniska detaljer
- Maximal lastvikt:
- 52 810 kg
- Totalvikt:
- 63 000 kg
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Total bredd:
- 2 540 mm
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A204-29910
- Referensnr.:
- 36358
- Senast uppdaterad:
- den 2025.11.04
Beskrivning
Du hittar hela vårt fordonslager, med fordon tillgängliga omedelbart eller på kort varsel, på vår webbplats.
Utdrag ur utrustningen. Komplett utrustningslista på begäran.
Lastyta:
* Lastyta med ca 30 mm tjockt hårdträsgolv
* 10 par utsvängbara lastsurrningsringar (LC 10.000 daN)
Stödbenssystem:
* Hydrauliska stödbenssystem
TPMS:
* TPMS-däcktrycksövervakningssystem enligt ECE R 141. Dataöverföring till dragfordonet sker via standardiserat EBS-gränssnitt enligt ISO 11992. För korrekt visning måste dragfordonet ha möjlighet att ta emot och visa dessa data.
Axlar och fjädring:
* BPW-axlar, tekn. 12.000 kg vardera, första axeln fast, övriga hydromekaniskt styrda, monterade på svängkrans
* Luftfjädring med lyft- och sänkningsventil
* Axelverktyg
Däck:
* Däck 445/65 R 22.5 169 K
Elsystem:
* Elsystem enligt EU-föreskrifter, belysning 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* ASPÖCK-UNIBOX på anslutningslisten fram med uttag 24N, 24S och 15-poligt
* Anslutning enligt ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-poligt ISO-12098
Bromssystem:
* Wabco-bromssystem enligt EU-föreskrifter med EBS-E (4S3M) utan anslutningsledningar till dragfordon
Stålkonstruktion:
* Stålkonstruktion av höghållfasta finkornsstål
* Stålkvaliteter: S355J2+N/S355MC (sträckgräns 355 MPa), S690QL/S700MC (sträckgräns 690 MPa)
Lackering:
* Hela stålkonstruktionen blästras automatiskt med slungrensningsanläggning efter svetsning
* Andra blästringen med korund för optimal vidhäftning av ytbehandlingssystemet
* Slutlackering med två lager 2K-topplack, enfärgat i RAL 1007 Narcissgul, enligt RAL-system 841GL
* Bakparti metalliserat och lackerat i RAL 9010 (renvit)
* Fälgar silvergrå
* Lackuppbyggnad testad i saltspraytest enligt ISO 9227-NSS
* Förslutning av hålrum med specialvax
Inkl. tillbehör:
* Lastyta med ca 30 mm tjockt hårdträsgolv
* 2 tums vändskiva (kungsbult)
* En galvaniserad stålförvägg (EN12642-XL), ca 1.200 mm hög
* Gul-röda luftkopplingar på den galvaniserade anslutningslisten fram
* Fäste för varningsskyltar med uttag på svanhalsen och bakpanelen, vänster och höger
* Efterstyrning framifrån och bakifrån via kabel-fjärrkontroll med tryckknappar, med spårningskontroll av axlarna (utan installation i dragfordonet)
* Elhydraulikaggregat
* 12 par stolpfickor för instickstolpar ca 100 x 50 mm i ytterramen på lastytan
* Lastmanometer för bestämning av axellaster inklusive lastdiagram
* Lyftaxel på framaxeln med styrning via TEBS E
Cedpfexttc Aox Abmeri
* 5 par tvärgående stolpfickslister monterade på lastytan för instickstolpar ca 100 x 50 mm
* Ett verktygsskåp av rostfritt stål, 1200 x 460 x 550 mm, fram under lastytan på vänster sida i körriktningen
* 1 manöverkoppling med förstärkning, bultad på bakre tvärbalken
* Centralsmörjsystem BEKAMAX (Pico) med standardfett NLGI-2 och avtagbart skydd runt pumpen
* 2 LED-backljus monterade på bakpanelen
* HRM-metallisering av hela fordonets chassi med ZINACOR 850 (85% zink/15% aluminium)
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Utdrag ur utrustningen. Komplett utrustningslista på begäran.
Lastyta:
* Lastyta med ca 30 mm tjockt hårdträsgolv
* 10 par utsvängbara lastsurrningsringar (LC 10.000 daN)
Stödbenssystem:
* Hydrauliska stödbenssystem
TPMS:
* TPMS-däcktrycksövervakningssystem enligt ECE R 141. Dataöverföring till dragfordonet sker via standardiserat EBS-gränssnitt enligt ISO 11992. För korrekt visning måste dragfordonet ha möjlighet att ta emot och visa dessa data.
Axlar och fjädring:
* BPW-axlar, tekn. 12.000 kg vardera, första axeln fast, övriga hydromekaniskt styrda, monterade på svängkrans
* Luftfjädring med lyft- och sänkningsventil
* Axelverktyg
Däck:
* Däck 445/65 R 22.5 169 K
Elsystem:
* Elsystem enligt EU-föreskrifter, belysning 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* ASPÖCK-UNIBOX på anslutningslisten fram med uttag 24N, 24S och 15-poligt
* Anslutning enligt ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-poligt ISO-12098
Bromssystem:
* Wabco-bromssystem enligt EU-föreskrifter med EBS-E (4S3M) utan anslutningsledningar till dragfordon
Stålkonstruktion:
* Stålkonstruktion av höghållfasta finkornsstål
* Stålkvaliteter: S355J2+N/S355MC (sträckgräns 355 MPa), S690QL/S700MC (sträckgräns 690 MPa)
Lackering:
* Hela stålkonstruktionen blästras automatiskt med slungrensningsanläggning efter svetsning
* Andra blästringen med korund för optimal vidhäftning av ytbehandlingssystemet
* Slutlackering med två lager 2K-topplack, enfärgat i RAL 1007 Narcissgul, enligt RAL-system 841GL
* Bakparti metalliserat och lackerat i RAL 9010 (renvit)
* Fälgar silvergrå
* Lackuppbyggnad testad i saltspraytest enligt ISO 9227-NSS
* Förslutning av hålrum med specialvax
Inkl. tillbehör:
* Lastyta med ca 30 mm tjockt hårdträsgolv
* 2 tums vändskiva (kungsbult)
* En galvaniserad stålförvägg (EN12642-XL), ca 1.200 mm hög
* Gul-röda luftkopplingar på den galvaniserade anslutningslisten fram
* Fäste för varningsskyltar med uttag på svanhalsen och bakpanelen, vänster och höger
* Efterstyrning framifrån och bakifrån via kabel-fjärrkontroll med tryckknappar, med spårningskontroll av axlarna (utan installation i dragfordonet)
* Elhydraulikaggregat
* 12 par stolpfickor för instickstolpar ca 100 x 50 mm i ytterramen på lastytan
* Lastmanometer för bestämning av axellaster inklusive lastdiagram
* Lyftaxel på framaxeln med styrning via TEBS E
Cedpfexttc Aox Abmeri
* 5 par tvärgående stolpfickslister monterade på lastytan för instickstolpar ca 100 x 50 mm
* Ett verktygsskåp av rostfritt stål, 1200 x 460 x 550 mm, fram under lastytan på vänster sida i körriktningen
* 1 manöverkoppling med förstärkning, bultad på bakre tvärbalken
* Centralsmörjsystem BEKAMAX (Pico) med standardfett NLGI-2 och avtagbart skydd runt pumpen
* 2 LED-backljus monterade på bakpanelen
* HRM-metallisering av hela fordonets chassi med ZINACOR 850 (85% zink/15% aluminium)
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2003
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 201 8... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons
Essen
1 204 km
Arbetsplattform semitrailer
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått

































