Arbetsplattform semitrailerFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Arbetsplattform semitrailer
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Skick
Ny
Plats
Essen 

Visa bilder
Visa karta
Uppgifter om maskinen
Pris och plats
- Säljarens plats:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Tyskland
Ring
Tekniska detaljer
- Totalvikt:
- 73 000 kg
- Maximal lastvikt:
- 61 050 kg
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A198-70175
- Referensnr.:
- 36776
- Senast uppdaterad:
- den 2025.08.30
Beskrivning
Vårt kompletta fordonslager med omedelbart och kortfristigt tillgängliga fordon hittar du på vår hemsida.
Utdrag ur utrustningen. Fullständig utrustningslista på begäran.
Lastyta:
* Lastyta med ca 30 mm tjockt hårdträsgolv
* 10 par utvändigt uppfällbara surrningsöglor (LC 10 000 daN)
Stödben:
* JOST stödben (mekaniska) med 2-växlad växellåda för ca 24 t lyftkapacitet (ca 50 t provbelastning)
Axlar och fjädring:
* BPW-axlar, tekn. vardera 12 000 kg
* 1:a axeln styrbar framåt, 2:a axeln fast, resterande axlar tvångsstyrda med hydro-mekaniskt system, monterade på svängkrans
* Luftfjädrad med lyft- och sänkningsventil
* Axeltillbehör
Däck:
* Däck 445/65 R 22.5 169K – fabrikat enligt vårt val med TPMS
* TPMS däcktrycksövervakningssystem enligt ECE R 141
* Dataöverföring till dragfordonet sker via standardiserat EBS-gränssnitt enligt ISO 11992
* För korrekt visning måste dragfordonet kunna överföra och visa dessa data
Bromssystem:
* Wabco-bromssystem enligt EU-föreskrifter med EBS-E (4S3M), utan anslutningsledningar till dragfordonet
Elsystem:
* Elsystem enligt EU-föreskrifter
* Belysning 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Samtliga LED-sidomarkeringslyktor blinkar med blinkersen
* ASPÖCK-UNIBOX på kopplingslisten fram med uttag 24N, 24S & 15-polig anslutning enligt ISO. 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polig ISO-12098
Stålkonstruktion:
* Stålkonstruktion av höghållfasta finkornsstål
* Stålkvaliteter: S355J2+N/S355MC (sträckgräns 355 MPa), S690QL/S700MC (sträckgräns 690 MPa)
Lackering:
Djdpjw Tpr Uefx Adbsku
* Hela stålkonstruktionen blästras automatiskt efter svetsning med blästerskiva
* Andra blästringen med korund för optimal vidhäftning för ytbehandlingssystemet
* HRM-metallisering av hela chassit med ZINACOR 850 (85 % zink/15 % aluminium) för bästa korrosionsskydd
* Täcklackering i två lager 2K-topplack, enfärgad i RAL 3002 karmiinrött enligt RAL-system 841GL
* Bakparti metalliserat och lackerat i RAL 9010 (ren vit)
* Fälgar i silvergrått
* Lacksystemet testat i saltspraytest enligt ISO 9227-NSS
* Försegling av hålrum med specialvax
* Metalliclackering är ej möjligt
Inklusive följande tillbehör:
* Lastyta med ca 30 mm tjockt hårdträsgolv
* 2 tums koningsbult
* En galvaniserad stålfrontvägg (EN12642-XL), ca 1 200 mm hög
* Vid den galvaniserade anslutningslisten fram gula och röda luftkopplingar
* Förvaring för ca 1 000 mm långa insticksstakar på den bakre mittbalken
* På svanhalsen samt bak på vänster och höger sida fästen för varningsskyltar inklusive uttag
* Efterstyrning fram och bak via kabel-fjärrkontroll med tryckknappar, med enkelspårskontroll på axlarna (utan installation i dragfordonet)
* Elektrohydraulisk enhet
* 13 par fickor för insticksstakar ca 100 x 50 mm i ytterramen på lastytan
* Lyftaxel på 1:a och 2:a axeln styrs av TEBS E, beroende på aktuell axellast och aktuellt lasttillstånd
* 7 par galvaniserade insticksstakar, ca 100 x 50 mm, ca 1 000 mm höga
* 5 par tvärstag för insticksstakar monterade i lastytan, ca 100 x 50 mm
* 2 par WADER containertunnor på lastytan för 1x10'
* 1 manöverkoppling med förstärkt avslut monterad på slutbalken
* Centralsmörjsystem BEKAMAX (Pico) med konventionellt fett NLGI-2 och avtagbart skydd kring pumpen
* Hydraulisk ...
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Utdrag ur utrustningen. Fullständig utrustningslista på begäran.
Lastyta:
* Lastyta med ca 30 mm tjockt hårdträsgolv
* 10 par utvändigt uppfällbara surrningsöglor (LC 10 000 daN)
Stödben:
* JOST stödben (mekaniska) med 2-växlad växellåda för ca 24 t lyftkapacitet (ca 50 t provbelastning)
Axlar och fjädring:
* BPW-axlar, tekn. vardera 12 000 kg
* 1:a axeln styrbar framåt, 2:a axeln fast, resterande axlar tvångsstyrda med hydro-mekaniskt system, monterade på svängkrans
* Luftfjädrad med lyft- och sänkningsventil
* Axeltillbehör
Däck:
* Däck 445/65 R 22.5 169K – fabrikat enligt vårt val med TPMS
* TPMS däcktrycksövervakningssystem enligt ECE R 141
* Dataöverföring till dragfordonet sker via standardiserat EBS-gränssnitt enligt ISO 11992
* För korrekt visning måste dragfordonet kunna överföra och visa dessa data
Bromssystem:
* Wabco-bromssystem enligt EU-föreskrifter med EBS-E (4S3M), utan anslutningsledningar till dragfordonet
Elsystem:
* Elsystem enligt EU-föreskrifter
* Belysning 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Samtliga LED-sidomarkeringslyktor blinkar med blinkersen
* ASPÖCK-UNIBOX på kopplingslisten fram med uttag 24N, 24S & 15-polig anslutning enligt ISO. 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polig ISO-12098
Stålkonstruktion:
* Stålkonstruktion av höghållfasta finkornsstål
* Stålkvaliteter: S355J2+N/S355MC (sträckgräns 355 MPa), S690QL/S700MC (sträckgräns 690 MPa)
Lackering:
Djdpjw Tpr Uefx Adbsku
* Hela stålkonstruktionen blästras automatiskt efter svetsning med blästerskiva
* Andra blästringen med korund för optimal vidhäftning för ytbehandlingssystemet
* HRM-metallisering av hela chassit med ZINACOR 850 (85 % zink/15 % aluminium) för bästa korrosionsskydd
* Täcklackering i två lager 2K-topplack, enfärgad i RAL 3002 karmiinrött enligt RAL-system 841GL
* Bakparti metalliserat och lackerat i RAL 9010 (ren vit)
* Fälgar i silvergrått
* Lacksystemet testat i saltspraytest enligt ISO 9227-NSS
* Försegling av hålrum med specialvax
* Metalliclackering är ej möjligt
Inklusive följande tillbehör:
* Lastyta med ca 30 mm tjockt hårdträsgolv
* 2 tums koningsbult
* En galvaniserad stålfrontvägg (EN12642-XL), ca 1 200 mm hög
* Vid den galvaniserade anslutningslisten fram gula och röda luftkopplingar
* Förvaring för ca 1 000 mm långa insticksstakar på den bakre mittbalken
* På svanhalsen samt bak på vänster och höger sida fästen för varningsskyltar inklusive uttag
* Efterstyrning fram och bak via kabel-fjärrkontroll med tryckknappar, med enkelspårskontroll på axlarna (utan installation i dragfordonet)
* Elektrohydraulisk enhet
* 13 par fickor för insticksstakar ca 100 x 50 mm i ytterramen på lastytan
* Lyftaxel på 1:a och 2:a axeln styrs av TEBS E, beroende på aktuell axellast och aktuellt lasttillstånd
* 7 par galvaniserade insticksstakar, ca 100 x 50 mm, ca 1 000 mm höga
* 5 par tvärstag för insticksstakar monterade i lastytan, ca 100 x 50 mm
* 2 par WADER containertunnor på lastytan för 1x10'
* 1 manöverkoppling med förstärkt avslut monterad på slutbalken
* Centralsmörjsystem BEKAMAX (Pico) med konventionellt fett NLGI-2 och avtagbart skydd kring pumpen
* Hydraulisk ...
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2003
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 201 8... annonser
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått